Polityka społeczna, stacjonarne, drugiego stopnia


W mocy od: 12 kwietnia 2019

Zasady kwalifikacji

Zasady kwalifikacji

Przeniesienia dokonywane są po zaliczeniu pierwszego roku studiów.

Przeniesienia odbywają się jedynie w ramach tego samego kierunku i poziomu kształcenia.

W szczególnie uzasadnionych przypadkach dziekan może podjąć inną decyzję. Przeniesienia dokonywane są przed rozpoczęciem roku akademickiego. Wniosek w sprawie przeniesienia kandydat składa nie później niż miesiąc przed rozpoczęciem roku akademickiego. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dziekan może uwzględnić wnioski złożone po tym terminie.

Kandydat zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty:

  1. umotywowany wniosek o przeniesienie z dokładnym adresem do korespondencji;
  2. zaświadczenie z dziekanatu macierzystej jednostki zawierające następujące informacje:
    a) potwierdzenie posiadania przez kandydata praw studenckich,
    b) liczba zaliczonych etapów (semestrów) studiów ze wskazaniem ich kierunku,
    c) średnia wszystkich ocen uzyskanych w trakcie dotychczasowego toku studiów,
    d) poziom i forma odbywanych studiów;
  3. wykaz przedmiotów zaliczonych (nazwa przedmiotu, liczba godzin, oceny, punkty ECTS) potwierdzony przez macierzystą jednostkę z adnotacją o stosowanej w uczelni skali ocen;
  4. podpisane przez dziekana (dyrektora) macierzystej jednostki zaświadczenie, że student wypełnił wszystkie obowiązki wynikające z przepisów obowiązujących w jego macierzystej jednostce (nie zalega z żadnymi zaliczeniami i płatnościami);
  5. dokumenty poświadczające szczególną sytuację życiową kandydata, jeżeli stanowi ona uzasadnienie wniosku o przeniesienie.

Złożenie niekompletnej dokumentacji skutkuje decyzją negatywną.

Decyzję o przeniesieniu w ramach określonego limitu miejsc podejmuje dziekan na podstawie złożonych dokumentów oraz biorąc pod uwagę:

  1. kryteria formalne określone w regulaminie studiów i w wydziałowych zasadach studiowania,
  2. średnią ocen kandydata z dotychczasowego toku studiów,
  3. różnice programowe wynikające z odmienności planów studiów,
  4. sytuację życiową kandydata.

Podjęcie studiów w trybie przeniesienia jest uzależnione od zaliczenia różnic programowych wynikających z odmienności planów studiów. Liczba tych różnic nie może przekroczyć w skali roku 6 egzaminów, zaliczeń na ocenę i zaliczeń. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dziekan może wyrazić zgodę na większą liczbę różnic programowych.

 

Terminy

Ogłoszenie wyników: 20 września 2019 r.

Przyjmowanie dokumentów: 

 

Opłaty

Opłata za wydanie legitymacji studenckiej (ELS)

 

Wymagane dokumenty

Lista dokumentów wymaganych do złożenia w formie papierowej w przypadku zakwalifikowania na studia

 

Dodatkowe informacje


Koordynator ds. rekrutacji w trybie przeniesienia z innej uczelni: mgr Elżbieta Tomaszewska 22-55-22-979 e.tomaszewska@uw.edu.pl

Znajdź nas na mapie:
Instytut Polityki Społecznej