This is a test installation. It cannot be used for recruitment.

Admission for postgraduate studies 2019/20

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

Postgraduate Management Studies in the field of Consumer 3.0

Details
Code SP-ZA-KNS
Organizational unit Faculty of Management
Field of studies Management
Form of studies Part-time
Level of education Postgraduate (post diploma)
Language(s) of instruction Polish
Minimum number of students 30
Duration 2 semesters
Recruitment committee address ul. Szturmowa 1/3,
02-678 Warszawa
tel. 0 22 55 34 181,
0 602 768 287
e-mail: psm@wz.uw.edu.pl
Office opening hours Środy i czwartki 10.00-14.00,
piątki 12.00-18.00,
soboty 8.00-14.00,
niedziele 8.00-12.00
WWW address http://podyplomowe.wz.uw.edu.pl/KNS/
Required document
  • Higher education
  Ask a question
There is currently no active phase.

Past phases in this registration:
  • Phase 1 (05.06.2019 00:01 – 30.09.2019 23:59)

Podczas studiów na kierunku Konsument 3.0 zaprezentowane zostaną najbardziej aktualne wiadomości z obszaru zarządzania wiedzą na temat konsumenta, przygotowania strategii komunikacji, zastosowania digital marketingu w kontaktach z klientem, posługiwania się platformą do kupowania mediów – Programmatic, poznanie zmian w zakresie decyzyjności konsumenta w obszarze poruszania się w Internecie (consumer journey), wykorzystania badań marketingowych do oceny działań komunikacyjnych skierowanych do konsumenta 3.0.

 

 

Kandydaci

Pracownicy działów marketingu, komunikacji, promocji, sprzedaży, właściciele firm, pracownicy urzędów państwowych z obszaru komunikacji, osoby planujące karierę zawodową w wymienionych obszarach.

Opis Studiów

Program studiów

Program studiów obejmuje bloki zajęć: Wykorzystanie kultury w sposób użyteczny dla praktyki marketingowej, Zasady tworzenia charakteryski konsumentów, Wartości i aspiracje konsumentów, Etyka w biznesie, Prawo konsumenckie (ochrona konsumenta), Prawo w Internecie, Marketing strategiczny, Marketing doświadczeń, Zarządzanie marką, Kierunki zmian technik komunikacji marketingowej, Sztuka dobrego briefingu, Rynek mediów: obecnie oraz jego owolucja, Planowanie komunikacji w mediach, Podstawy analizy otoczenia rynkowego i kategorii, Zarządzanie wiedzą o konsumencie, Zasady tworzenia strategii komunikacji, Zakres podstawowy DIMAQ, Zasady przygotowania i realizacja aktywności na poziomie operacyjnym, Budżetowanie działalności marketingowej, Strategia danych i analityka danych, DMP - platforma do zarządzania danymi, Zakupów mediów w modelu programmatic, Internet i technologia - zmiany w zwyczajach konsumentów, Rynek produktów i usług komunikacji marketingowej, Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych, Sesja integracyjna, Praca projektowa - Plan komunukacji dla wybranej marki.

Wykładowcy

Wśród wykładowców są: prof. dr hab. Grzegorz Karasiewicz, dr hab. Igor Postuła, dr hab. Mariusz Trojanowski, dr hab. Krzysztof Cybulski, dr hab. Marcin Żemigała, dr hab. Maciej Bernatt, dr Monika Skorek, dr Agnieszka Wilczak, dr Katarzyna Dziewanowska, dr Anna Pawłowska, dr Paweł Wójcik, dr Krzysztof Najder.

Tryb studiów i częstotliwość zjazdów

Zaoczny, przeciętnie dwa razy w miesiącu (sobota, niedziela).

Zaliczenia

Zaliczanie przedmiotów odbywa się według wskazań wykładowców.

Zaliczenie studiów - uzyskanie 30 punktów ECTS z przedmiotów, zespołowa praca projektowa Projekt kampanii promocyjnej dla wybranego rynku

Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych, zawierające wykaz przedmiotów objętych tokiem studiów.

Absolwenci

Absolwent wie:

  • jakie są zasady i elementy kompleksowego procesu tworzenia strategii komunikacji,
  • jak wykorzystać kanały komunikacji i technologię do realizacji celów biznesowych,
  • jak automatyzować komunikację marketingową,
  • jak wykorzystać Internet i nowoczesne technologie w komunikacji z klientem,
  • jak zaplanować rozwój kierunków komunikacji skierowanych do konsumenta 3.0,
  • jak przeprowadzić proces briefingu,
  • jak ewoluował i wygląda obecnie rynek mediów w Polsce i na świecie,
  • jak zarządzać wiedzą na temat konsumenta,
  • jakie mechanizmy stosować, aby przygotować kampanię zgodną z prawem konsumenckim,
  • jak przygotować budżet kampanii promocyjnej,
  • jak korzystać z platformy do zarządzania danymi DMP,
  • jak wykorzystać konkretne narzędzia odnoszące się do działania w mediach cyfrowych (zakres DIMAQ),
  • jak dokonywać zakupu mediów w modelu programmatic.

Rekrutacja

Wymagane dokumenty

Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (licencjat/magister), podanie o przyjęcie na studia  (do pobrania  z osobistego konta kandydata ze strony Internetowej Rejestracji Kandydatów), życiorys (do pobrania z osobistego konta kandydata ze strony Internetowej Rejestracji Kandydatów), zobowiązanie do ponoszenia kosztów odpłatności za studia (do pobrania z osobistego konta kandydata ze strony Internetowej Rejestracji Kandydatów).

Opis rekrutacji

Kandydaci będą przyjmowani na studia podyplomowe na podstawie listu motywacyjnego.

Czesne

9 500 PLN (opłata jednorazowa)
10 000 PLN (opłata w 2 ratach)
11 500 PLN (opłata w 8 ratach)