This is a test installation. It cannot be used for recruitment.

Admission for postgraduate studies 2019/20

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

Postgraduate Studies- Psychological background of corporate social responsibility (CSR)

Details
Code SP-PS-CSR
Organizational unit Faculty of Psychology
Field of studies Psychology
Form of studies Part-time
Level of education Postgraduate (post diploma)
Language(s) of instruction Polish
Admission limit 20
Duration 2 semesters
Recruitment committee address ul. Stawki 5/7,
00-183 Warszawa, pokój 4
tel. 22 55 49 708
csr@psych.uw.edu.pl
Office opening hours Od poniedziałku do piątku 10:00-16:00, sobota 9:00-15:30, W czasie wakacyjnym w weekendy nieczynne
WWW address http://www.podyplomowe.psychologia.pl
Required document
  • Higher education
  Ask a question
There is currently no active phase.

Past phases in this registration:
  • Phase 1 (01.06.2019 00:01 – 07.10.2019 23:59)

Studia podyplomowe w nowatorski sposób przedstawiają spojrzenie na CSR od strony konsumenta. Konsument może być mniej lub bardziej odpowiedzialny poprzez to co kupuje, ile i od jakich firm oraz jak zachowuje się w codziennym życiu. Celem studiów jest zrozumienie podstawowych procesów psychologicznych leżących u podłoża zachowań konsumenckich, zrozumienie mechanizmów psychologicznych warunkujących różne reakcje wobec CSR-u, zdobycie wiedzy na temat roli badań marketingowych (perspektywa konsumenta) w planowaniu działań CSR i umiejętności w zakresie planowania kampanii CSR (strategia, komunikacja, proces). Ważnym elementem studiów będzie pokazanie, że CSR jest nie tylko jednym z narzędzi marketingowych firmy, ale jest elementem etyki biznesu powiązanym z jej wartościami.

Kandydaci

Na studia będą przyjmowane osoby posiadające wykształcenie wyższe (magisterskie lub licencjackie).

 

Opis Studiów

 

Program studiów

 

Program studiów: Psychologia ogólna, Umiejętności psychologiczne, Psychologia konsumenta, Wprowadzenie do CSR, Etyka biznesu, Psychologiczne uwarunkowania reakcji na CSR, Narzędzia CSR, Badania marketingowe, Nowy konsument, Komunikacja reklamowa w CSR, Produkcja społecznych kampanii reklamowych, Przygotowywanie raportów i sprawozdań z działań CSR, Spotkania z praktykami, Seminarium dyplomowe

 

Wykładowcy

 

Wśród wykładowców są: prof. UW dr hab. Dominika Maison, dr Katarzyna Sekścińska, mgr Aleksandra Furman, mgr Małgorzata Greszta, mgr inż. Artur Nowak-Gocławski, mgr Mirella Panek-Owsiańska, mgr Paweł Prochenko, mgr Malina Wieczorek, mgr Małgorzata Zdzienicka.

 

Tryb studiów i częstotliwość zjazdów

 

Zaoczny, zjazdy co 2 tygodnie

 

Zaliczenia

 

Aktywny udział w zajęciach, prace wykonywane podczas zajęć, test, prace zaliczeniowe, praca dyplomowa

Absolwenci 

Absolwent studiów ma zaawansowaną wiedzę z zakresu badań marketingowych i CSR, narzędzi CSR, przygotowywania i realizacji kampanii społecznych i CSR. Potrafi zaplanować skuteczną kampanię CSR lub społeczną na rzecz interesu publicznego. Absolwent jest przygotowany do podjęcia pracy w charakterze wysoko wykwalifikowanego specjalisty w zakresie CSR.

Rekrutacja

Wymagane dokumenty

 

Wypełnione zgłoszenie w systemie IRK, odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych.

 

Opis rekrutacji

 

Kandydaci rejestrują się przez system IRK. Na podstawie tych dokumentów zostaje podjęta decyzja o przyjęciu/nieprzyjęciu kandydata na studia. W razie wątpliwości kierownik zaprosi wybranych kandydatów  na rozmowę wstępną.
Rejestracja w systemie IRK od 1 czerwca 2017 r.

Czesne

7 900 PLN – opłata jednorazowa

Raty:

2 x 4 050 PLN = 8 100 PLN

4 x 2 075 PLN = 8 300 PLN